Testimonials

Don't Just Take Our Word for It


With years of excellence in laser equipment and related service, THUNDER LASER have received a lot of positive feedback. Come and hear what our customers have to say about us. 


Scott Pratt

STATE PRIDE STORE Owner

Thunder is experiencing rapid growth during a chaotic time in history. Shippers are overwhelmed with covid chaos and shipping issues are occurring everywhere. Its not just a laser machine issue. Freight is an issue all over the world. The delivery was difficult but COMPLETELY out of Thunders control. My personal experience with receiving my machine was rough at best but the product Thunder makes is phenomenal.



Lindsey Rumancik

Sweet September Lane Custom Signs and

Workshops 

Lives in Richmond, Virginia,USA


I’ve seen a lot of posts about switching from a Glowforge and I thought I’d write a quick outline of my experiences. I paint signs and teach sign workshops.
– I ran my GF hard for a year and then it crapped out like many others are doing. Did a lot of research looking for reliability and customer service and came back to Thunder time and time again. Epilog was on my mind too but I’m just not there financially.
– I’ve had my Nova 35 for about a month and it’s fantastic. Minimal charring, cut times are fantastic, once settings a dialed in the cut lines are so clean.
– I still design in Illustrator and then import the .ai files to Lightburn. – I cut birch and MDF so I can’t speak for acrylic. I’ve done a few engraves and they are very clean and clear.
– I wish I could go back 2 years and slap my Glowforge buying self in the face. They need to be more clear that they are a HOBBY machine. – Happy to help with any quick questions!



Bruce Jackson



Man I’m glad I went with this Nova 51. This is the comparison between the cutting space of a glowforge and the new cutting space of the Nova 51.

 

If anybody is on the fence just buy the new laser so you have it in time for Christmas. I had a bad experience with the first K40 laser I got before the glowforge and I was really worried about this one taking too much to setup as well. It was too easy and already aligned. The support this group gives is unbelievable. Also everytime I message Brian he has a link for me to watch ior read. Last, I have opened tickets on the Thunder website and they fixed the issue ( not really issues ) that day.

 

Grant Burrage and Brian Keith Bell y’all can use this picture as much as you need to.




Kyle Moffatt

Board Chair at Canadian Mental Health Association, Regina Branch Regina, Saskatchewan,Canada


I should have taken Jesse Schneider’s advice three years ago and bought a Thunder off the start…

BUT I BOUGHT A GLOWFORGE…

And within 3 months it was clear we made the wrong decision for our business.

But you learn – and we made the order for a Nova 35!

Well…

If you are still on the fence, and browsing this page debating whether to upgrade…

Here’s our story – that Thunder 35 let us scale so fast that one year later, we just put in an order for a 51!

We love the machine, the brand, the community, and it’s because of that jump that we now find ourselves in seven stores locally and are now starting the journey of looking for a commercial home for our business.

Thanks to everyone here for answering all our dumb questions over the last year and solidifying just how good this decision was!!

Don't Just Take Our Word for It


수 년간 레이저 장비와 관련 서비스에서 우수한 성과를 거두어온 Thunder Laser는 많은 긍정적인 피드백을 받고 있습니다.

고객들이 우리를 어떻게 평가하는지 직접 들어보세요. 


 



Scott Pratt

STATE PRIDE STORE Owner

"썬더는 역사적으로 매우 혼란스러운 시기에도 빠른 성장을 경험하고 있습니다.
선적 업체들이 코로나 이슈에 문제를 겪고 있고, 운송 문제가 전세계적으로 발생하고 있습니다. 이것은 단순히 레이저 기계의 문제가 아닙니다. 화물은 전 세계적인 문제입니다. 납품은 어려웠지만, 그것은 완전히 썬더의 통제를 벗어난 일이었습니다. 제 머신을 받는 데 개인적으로는 상당히 어려웠지만, 그럼에도 썬더가 만드는 제품은 엄청납니다."



Lindsey Rumancik

Sweet September Lane Custom Signs and Workshops 

Lives in Richmond, Virginia,USA



"글로포지에서 썬더로 갈아타는 이야기를 많이 봤는데, 내 경험에 대해 짧게 정리해 보았어요.

저는 간판을 제작하고, 간판 제작 워크샵을 운영하고 있어요."


  • 글로포지를 사용한 후 1년이 지나고, 다른 많은 사용자들처럼 갑자기 고장이 났어요. 신뢰성과 고객 서비스를 찾아 여러 차례 조사한 결과, 결국에는 썬더로 돌아오게 되었죠. 에피로그도 고려해 보긴 했지만, 재정적으로 그만큼 가기엔 아직 이르다는 생각이 들었어요.
  • 제 Nova35를 한 달 가까이 사용해 보았는데, 정말 멋진 성능이에요. 불순물이 거의 없고, 절단 시간도 탁월하며, 설정이 한 번 조정되면 절단 선이 정말 깔끔해요.
  • 글로포지와 마찬가지로 일러스트레이터로 디자인하고 .ai 파일을 Lightburn으로 가져와요.
  • 나무와 MDF를 절단하는 거라 아크릴에 대해서는 말씀드릴 수는 없지만, 몇 가지 조각을 해 본 결과 아주 깨끗하고 선명한 결과물이 나왔어요.
  • 2년 전으로 돌아가서 글로포지를 샀던 제 자신을 말리고 싶네요. 그들이 글로포지는 취미로 사용하기에 더 적합하다는 점을 좀 더 명확하게 알려주었으면 해요.
  • 다른 질문이 있으면 언제든지 도와드릴게요!



Bruce Jackson



"Nova 51을 선택한 것이 참 다행이에요.

글로포지와 Nova 51의 절단 면적을 비교해 봤는데, 그 차이가 크게 느껴졌어요.


망설이시는 분들께서는, 크리스마스 전에 새 레이저를 소유하시기 위해 바로 구매하시는 것이 좋을 거예요. 저는 글로포지 이전에 받은 K40 레이저로 좋지 않은 경험을 했고, 이번에도 설정하는 데 너무 많은 시간이 걸릴까봐 정말 걱정했어요. 하지만 설정은 정말 쉽게 되었고 이미 정렬되어 있었어요. 이 그룹이 제공하는 지원이 정말 대단해요. 그리고 메시지를 보낼 때마다 브라이언이 저를 위해 확인할 만한 링크를 제공해 주시더라고요. 마지막으로, 썬더 웹사이트에서 티켓을 열어 놓으면 그 날에 (실제로는 문제가 아니더라도) 문제를 해결해 주었습니다."




Kyle Moffatt

Board Chair at Canadian Mental Health Association, Regina Branch Regina, Saskatchewan,Canada



"Jesse Schneider’s 의 조언을 세 해 전에 따랐어야 했는데, 처음부터 썬더를 샀어야 했는데...하지만 글로포지를 샀어요...

그리고 3개월 만에 우리 비즈니스에는 잘못된 결정을 내린 것이 분명해졌어요.

하지만 배우죠 - 그래서 우리는 Nova 35를 주문했어요!


음...

아직 망설이고 있는 분들이 있다면, 이 페이지를 찾아보고 업그레이드할지 고민하고 있다면...

우리의 이야기를 들어보세요 - 그 썬더 35는 우리가 너무 빨리 성장할 수 있게 해주었어요. 그래서 1년 후에 우리는 51을 주문했어요!


우리는 이 기계를, 이 브랜드를, 이 커뮤니티를 사랑합니다. 그리고 그 뛰어난 결정을 했기 때문에 우리는 이제 지역에 일곱 개의 매장을 운영하고 비즈니스를 위한 상업용 공간을 찾으려는 여정을 시작하고 있어요.


지난 일 년 동안 모든 멍청한 질문에 답변해 주신 모든 분들께 감사드립니다. 이런 좋은 결정을 내린 것이 얼마나 좋은지를 확고하게 만들어 주셔서!!"


THUNDER LASER와 함께 
성공적인 비즈니스를 경험해보세요!
FOLLOW THUNDER LASER
소셜 미디어 SNS에서

최신 소식을 만나세요

home small icon 응용 프로그램에 대한 영감

home small icon 능동적이고 유용한 응답

home small icon 글로벌 소식과 실 사용 후기

home small icon 당사의 최신 소식

home small icon 가치있는 경험의 공유

home small icon 여유로운 토론 분위기


썬더레이저코리아

보드테크앤다비드


Contact Us

103, Bukhang-ro 193beon-gil, Seo-gu, Incheon, Republic of Korea

인천시 서구 북항로193번길 103

보드테크앤다비드 (썬더레이저코리아)

Tel : 032-508-1210, 032-584-8270

Email: dmtsaels@davids.co.kr